V E C K A N S O M G Å T T

Förra Fredagen så var jag och Daniel iväg på kvällen och åt middag med hans pappas familj. Det blev röding till förrätt, vildsvin till varmrätt och dessert med chokladkaka, glass och hjortron. Första gången jag åt hjortron tror jag och det var helt okej! :)
 
I lördags så var jag iväg på återträff med min gamla klass på gymnasiet och resten av kvällen spenderades där.
 
I söndags så kom Beti och Nermin på middag hos oss och vi bjöd på tre rätters och hade det trevligt!
 
I måndags så förberedde jag och Daniel lite här hemma inför nyår och vi har även tittat färdigt på Bron säsong 1. Skitbra serie! Vill bara se mer och mer.. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0