H E L G E N

Då är det redan onsdag igen och jag är ledig från skolan idag då vår lärare blivit sjuk..
 
Jag hade en jätte skön helg nu sist. Jag och Daniel har bara varit hemma och tagit det lugnt.
 
I Fredags kom jag inte iväg till skolan då jag fick vända på vägen. Det gick absolut inte att köra. Som tur var gick det att köra lite senare på em så att jag iaf kom iväg på en arbetsintervju. När jag kom hem från den så körde jag och Daniel till Jula för han behövde handla en sak. Sen på kvällen hade vi mys/filmkväll med god mat. 
 
I Lördags pluggade jag lite på fm och plockade även bort julpynt osv. På em så var vi bara hemma och hade mys med film igen. Vi var även ute och byggde snögubbar med grannbarnen..:)
 
I söndes blev det utsläpp av hästar i två stall och sen har jag bara pluggat lie och tittat på film. Lugn slappe helg. Skönt att bara ta det lugnt och ta allt i sin egen takt.. :)
 
 
Såhär såg jag ut innan arbetsintervjun och ja, jag fick jobbet! :)
 
Mys
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0