F Ö R S T A

helgen efter att skolan börjat har redan sprungit iväg!
 
I fredags tog jag det bara lugnt med sambon efter att jag kommit hem från skolan kl 2. 
 
I lördags kom Daniels lillebror hit med sin tjej för att äta lite middag innan vi skulle iväg på fest på kvällen.
 
Till middag blev det fläskytterfile, hasselbackspotatis, grönpepparsås och sallad med honungsmarinerade nötter. Det fick även slinka ner lite cheesecake och aphjärnor innnan vi drog vidare till festen! ;)
 
I söndags gick jag och Daniel upp och körde iväg kl tio för att handla frukost till oss fyra. Sen tog vi bara det lugnt resten av dagen... :)
 
Middagen :)
 
LIkör 43, blåbärssoppa och grädde! :)
 
Kvällens outfit
 
 
Jag och älsklingen var trötta så körde hem lite tidigare än dom andra och tog det lugnt där hemma.. :)
 
Välbehövlig frukost dagen efter! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0