S E M E S T E R

Idag är det fredag och nu har jag äntligen semster :) Det var sista dagen i skolan igår
och den avslutades med en trevllig julfika med klassen och lite betygssamtal.
 
När jag kom hem fixade jag mat lagom till älsklingen slutade jobbet och när vi hade ätit
körde vi hem till Daniels lillebror och hjälpte honom att flytta. 
 
När vi kom hem så fortsatte jag att göra klart i vår garderob, så nu är både mina och Daniels kläder sorterade och det mesta är klart där inne. Skönt att ha det gjort, en sak mindre att göra under semstern! :)
 
Idag tog jag sovmorgon och sov till kl 9,30. Kl 11 körde jag hemma till Beti och umgicks lite med henne. Nu ligger jag och älsklingen hemma i sängen och vilar. Vi ska på kalas senare ikväll så snart är det dags att börja fixa oss..
 
CAOOOOO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0