F Ö R R A H E L G E N!!!

Tiden bara springer iväg då det är fullt upp med skolan och läxor!
Tänkte berätta lite om vad jag gjorde i helgen.
 
I Fredags kom jag inte iväg till skolan pga av stormen. Tågen var inställda så jag hade tänkt köra till skolan men på morgonen var det fortfarande jätte dåligt väder så jag vågade inte köra.
 
På em så kom min älskling hem och två av hans jobbekompisar kom även hit. De skulle på julbord på kvällen så jag stjusade in de till byn och på natten hämtade jag dem i Hbg. Under tiden så körde jag och mamma iväg och tittade på bio och hade det trevligt lagom tills jag skulle hämta hem min man igen. :) Vi tittade på Escape plan och den vara mega bra! :)
 
I lördes körde jag och Daniel till väla och handlade lite julklappar. Efter det så körde vi hem till ett par kompisar och spenderade resten av kvällen där med trevligt sällskap och julfika! :)
 
I Söndes fick det bli en plugg dag och det är ju inte så jätte roligt men jag fick iaf lagat en god middag som belöning till mig själv! Mums :):)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0