Sommarlov!!!!!!

Jag har haft fullt upp de sista två veckorna i skolan, men har nu äntligen välförtjänt lov!! Är nöjd med min insats och är nöjd med mina betyg också. Jag har knappt missat något i skolan denna terminen och jag e stolt över mig själv att jag ändå går och gör det jag behöver fast att jag har otroligt mycket skallebank. Ibland går det inte att göra det man ska, men ibland går det och då kan även skallebanken försvinna, och det är ju bara toppen!

Jätte skönt att ha sommarlov i nästan tre hela månader! Det kommer hända massor under sommaren och det ser jag framemot. Har redan börjat planera för två år framåt och har stora planer hihi men det är förtidigt att tänka på det nu, så får ta upp det till vintern. Bra att man är ute i god tid iallafall.

Jag och min bästa vän på skolavslutningen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0