F R E D A G

Hör och häpna men idag var det första dagen som jag stannat hemma från skolan pga. sjukdom.
Jag mådde inte så bra igår kväll och det har hållt i sig så jag bestämde mig för att sjukanmäla mig.
 
Jag har försökt plugga lite så gott jag har kunnat men har även vilat och tittat på tv. Jag var även nere på ICA för att köpa brandvarnare då vår gått sönder, så då passade jag på att köpa lite jul fika. Jag var jätte sugen på det men när jag väl skulle äta resulterade det i att jag bara orkade hälften. Aptiten försvann och det är kanske inte så konstigt nu när man inte är helt kry i kroppen. Det ska bli skönt med helg trots att det blir en del plugg att ta sig igenom. 5 skoldagar kvar sen har jag semester i 2.5 vecka! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0